e-me Βήματα για μαθητές/τριες

Γεια σας!

Σήμερα, θα προσπαθήσουμε να εξερευνήσουμε την πλατφόρμα e-me από την πλευρά του παιδιού και να γράψουμε τα βήματα που πρέπει να κάνει καθημερινά

Βολεύει να είστε στον υπολογιστή και διαβάζετε τις οδηγίες στο κινητό. Έτσι θα μπορείτε να ακολουθήσετε βήμα, βήμα τις οδηγίες.

Αγαπητοί μαθητές/τριες,

αρχικά, με τους κωδικούς του Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου μπαίνουμε στην e-me στη διεύθυνση www.e-me.edu.gr και κάνουμε κλικ στην κίτρινη θέση “ΕΙΣΟΔΟΣ”.

Καλό είναι οι κωδικοί να είναι κάπου γραμμένοι, μέχρι να τους μάθετε από έξω για να τους βάζετε στην αρχική σελίδα του Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου. Μετά να κάνετε κλικ στη λέξη “Είσοδος”

Στη συνέχεια κάνουμε κλικ στο εικονίδιο κυψέλες.

και μετά το ίδιο στην κυψέλη της τάξης μας.

Πρώτη μας δουλειά πρωί, πρωί είναι να πατήσουμε στο εικονίδιο ΤΟΙΧΟΣ στα δεξιά της οθόνης.

Κάθε πρωί και κάθε απόγευμα να μπαίνετε και να διαβάζετε τι γράφει η ανάρτηση του/της εκπαιδευτικού στον “ΤΟΙΧΟ” της κυψέλης σας.

Μόνο αν ενημερώνεστε σωστά θα μπορείτε να καταλαβαίνετε και να πραγματοποιείτε τις δραστηριότητες.

Η επικοινωνία είναι αμφίπλευρη. Για παράδειγμα, η κυρία Νάσια γράφει, εσείς διαβάζετε, στη συνέχεια λύνετε και η κυρία σας στέλνει ανατροφοδότηση ( σας λέει πως τα πήγατε) .

Αν δεν ενημερώνεστε, πώς θα γνωρίζετε τις οδηγίες, τα tips για να γίνει μια δουλειά ευκολότερα, σωστά κτλ.

Όταν μια ανάρτηση είναι μεγάλη ο τοίχος τη συντομεύει και βάζει αυτό το κίτρινο εικονίδιο( βελάκι ) . Αν το πατήσετε θα σας ανοίξει όλη την ανάρτηση και δε θα χάσετε σημαντικές ενημερώσεις από τον εκπαιδευτικό.

Σε κάθε διαφορετική ανάρτηση- ανακοίνωση βάζω ημερομηνία και καλημέρα ή καλησπέρα για να ξέρετε ότι αυτό που γράφω είναι καινούριο.

Επίσης, τώρα στην αρχή δε σβήνω τις παλιές αναρτήσεις για να μπορείτε να βρείτε ευκολότερα κάτι που σας ξέφυγε.

Κάτω ακριβώς από κάθε ανάρτηση υπάρχει η θέση Σχόλιο και ο αριθμός των σχολίων που έχουν γίνει( βέλος 2)

Εκεί μπορείτε να να κάνετε σχόλιο σε κάτι που έχει αναρτήσει κάποιος και θέλετε να το διαβάσουν και οι άλλοι.

Όταν θέλουμε να μιλήσουμε με το /η δάσκαλό/α μας ή με κάποιον άλλο προσωπικά, τότε πώς θα επικοινωνήσουμε;

Αν το κάνουμε στη θέση σχόλιο θα το διαβάσουν όλοι και κάποιες φορές δεν το θέλουμε αυτό.

Ακόμη, αν έχετε κάποια απορία για τις εργασίες πώς θα μπορέσετε να ρωτήσετε κάποιον συμμαθητή/τρια ή τον/την εκπαιδευτικό;

Εύκολο!

Θα επιστρέψετε από τη σελίδα του τοίχου πατώντας το εικονίδιο” ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ”

και θα επιστρέψετε στην αρχική σας σελίδα.

θα κάνετε διπλό κλικ στο εικονίδιο “Μέλη” .

Εκεί θα βρείτε όλους τους συμμαθητές/τριες συγκεντρωμένους, όλα τα μέλη της κυψέλης σας.

Αν κάνετε κλικ στη φωτογραφία που έχει επιλέξει κάποιος/α , τότε μπαίνετε σε μια νέα σελίδα που είναι το προφίλ του ανθρώπου που κάνατε κλικ στη φωτογραφία του/της.

Ωραία ιδέα είναι να διαβάσετε αυτά που έχει γράψει, αν δεν το έχετε κάνει ήδη.

Ενθουσιάστηκα με τα προφίλ που έγραψαν τα παιδιά μου. Αλλά αυτό που με άφησε άφωνη ήταν η σοφία που βρήκα εκεί μέσα, διαβάζοντας τα μότο τους.

Μερικά θα ήθελα να είναι γραμμένα στο δικό μου προφίλ….

Εκεί πάνω δεξιά στο εικονίδιο με το φακελάκι, μπορείτε να επικοινωνήσετε προσωπικά με τα μέλη της κυψέλης με γραπτό μήνυμα. Αυτός θα είναι και ο τρόπος που θα επικοινωνείτε και με τον /την εκπαιδευτικό.

Με τα άλλα εικονίδια μπορείτε να κάνετε τηλέφωνο ή βιντεοκλήση, όταν είναι ενεργοποιημένα, με τους συμμαθητές/τριες σας.

Στο δικό σας προφίλ μπορείτε πατώντας τα παρακάτω εικονίδια να γράψετε πληροφορίες για τον εαυτό σας.

Λίγα πράγματα για τη ζωή σας, για τα ενδιαφέροντα σας, τις ασχολίες σας και καλό είναι να μην αποκαλύπτουμε πράγματα που είναι πολύ προσωπικά. Αν έχετε αμφιβολίες συμβουλευτείτε κάποιον ενήλικα.

Το μότο είναι μια φράση που μας εκφράζει και τη λέμε συχνά πχ. “Παν μέτρον άριστον”

Αν όλα τα προηγούμενα με το προφίλ και το τηλέφωνο, μήνυμα κτλ . δε βγάζουν νόημα και δεν τα βλέπετε, υπάρχει εξήγηση….

Με αυτό το άτομο είστε και οι δύο”Μέλη” της ίδιας κυψέλης, αλλά δεν ανήκει στις επαφές σας.

Δεν είναι ορατές οι πληροφορίες του προφίλ σε όλους.

Ανοίγουν μόνο στις επαφές μας, όπως και η επιλογές της κλήσης ή του μηνύματος.

Αν δεν υπάρχουν αυτές οι επιλογές, τότε με το μέλος αυτό δεν έχετε κάνει σύνδεση και υπάρχει ένα εικονίδιο που λέει “Αίτημα σύνδεσης”.

Πατώντας το “Αίτημα σύνδεσης” σας βγάλει μια ερώτηση επιβεβαίωσης .

Να πατήσετε” ΝΑΙ” και έφυγε το αίτημα σύνδεσης.

Στον παραλήπτη εκεί που ταξίδεψε το αίτημα, θα εμφανιστεί στο εικονίδιο της ειδοποίησης (καμπάνα) πάνω δεξιά, μια κίτρινη τελεία .

Αν ανοίξετε την ειδοποίηση θα γράφει “Αίτημα σύνδεσης’.

Αν αυτό το αίτημα είναι από κάποιον/α συμμαθητή/τριά σας που τον/την ξέρετε, τότε να κάνετε αποδοχή.

Αν είναι από κάποιον/α άγνωστο /η εγώ δεν θα έκανα αποδοχή. Μιλήστε γι’αυτό με τους γονείς σας, όπως και για άλλα θέματα ασφαλούς χρήσης του διαδικτύου.

Αν είναι κάποιος συμμαθητής/τρια από άλλο τμήμα και θέλετε να κάνετε αποδοχή, τότε να κάνετε. Αν όχι, τότε να αρνηθείτε.

Οι επαφές είναι πολύ προσωπική υπόθεση και δεν έχει σημασία τι κάνουν οι άλλοι/ες. Δεν είναι διαγωνισμός. Λίγους και καλούς λέω εγώ…

Αφού ξέρετε τον/την αποστολέα του αιτήματος και κάνετε αποδοχή,

τότε στον/ην αποστολέα θα έρθει ειδοποίηση ότι αποδεχτήκατε το αίτημα και το ευγενικό είναι, να στείλετε μια απάντηση πχ. “Ευχαριστώ!” ή “Σε ευχαριστώ που αποδέχτηκες το αίτημά μου”.

Προσωπικά στέλνω πάντα τέτοιο μήνυμα σε όποιον/α κάνει αποδοχή.

Ο λόγος είναι πως αποτελεί όχι μόνο μια ευγενική απάντηση, αλλά δημιουργεί ένα επίπεδο στην επικοινωνία.

Πώς σας ακούγεται αυτό;

Εμείς με την ευγένειά μας, βάζουμε τους κανόνες στην επικοινωνία.

Γράφουμε με μικρά γράμματα ( όχι κεφαλαία που σημαίνουν στα γραπτά μηνύματα ότι φωνάζουμε) και με σωστή ορθογραφία.

Να γνωρίζετε ότι αυτά τα μηνύματα δεν σβήνουν και μπορούν να τα βρουν σε κάθε περίπτωση.

Οπότε θεωρούμε δεδομένο πως θα υπάρχει σεβασμός….

Τώρα μπορείτε και εσείς να στείλετε μήνυμα γραπτό στο ταχυδρομείο του/της και να δει το εικονίδιο του φακέλου να έχει την κίτρινη τελεία .

Πατώντας στη θέση” Να δω όλα τα μηνύματα” θα σας βγάλει στη σελίδα του chat όπου μπορείτε, όπως έχετε ήδη κάνει κάποιοι/ες, να συνομιλήσετε γραπτά για λίγη ώρα και να ρωτάει ο/η ένας/μια και να απαντάει ο/η άλλος/η .

Εμένα μου αρέσουν οι γραπτές συνομιλίες και τα μηνύματα γιατί είναι σα να μιλάμε από κοντά. Δημιουργούν εγγύτητα και μου φτιάχνουν τη διάθεση!

Τέλος, το μήνυμα μπορεί να στείλει και μια μικρή γραπτή άσκηση πχ το αποτέλεσμα μιας διαίρεσης, ή μιας ακροστοιχίδας ή όρθογραφίας κτλ.

Και προπάντων με τα μηνύματα επικοινωνούμε και συνεργαζόμαστε για δουλειές με την τάξη μας!Στον “ΤΟΙΧΟ”ή και προσωπικά.

Τέλος για να στείλετε μήνυμα στον υπεύθυνο εκπαιδευτικό της κυψέλης πιο γρήγορα, να πατήσετε πάνω δεξιά αυτό το εικονίδιο:

Εκεί, κάνοντας κλικ στο “Προφίλ” θα σας βγάλει κατευθείαν στο/η δάσκαλό /α σας, για να γράψετε το μήνυμά σας και να δει την ειδοποίηση (κίτρινη τελεία) στο γραμματοκιβώτιο του. Αλλιώς δε θα καταλάβει πως κάτι χρειάζεστε.

Μόνο το προσωπικό μήνυμα ενημερώνει την κυρία Νάσια πως κάτι ρωτάτε…

Και θέλετε γρήγορη απάντηση.

Και για πιο γρήγορη επικοινωνία με κάποιον/α που έχετε ξαναεπικοινωνήσει, να κάνετε κλικ στο εικονίδιο του ταχυδρομείου σας, θα βγει η φράση “Όλα τα μηνύματα” και εκεί θα βρείτε αυτόν/ην που θέλετε να του πείτε κάτι.

Εκεί αριστερά βρίσκονται τα άτομα που έχετε επικοινωνήσει τελευταία και κάνοντας κλικ πάνω στο μήνυμα μπορείτε να γράψετε σε αυτό το άτομο.

Ακόμη αν κάνετε κλικ στο εικονίδιο “Νέο μήνυμα” τότε θα ανοίξει το παράθυρο των μηνυμάτων.

Θα βάλετε το όνομα του παιδιού που θέλετε να επικοινωνήσετε( Δε χρειάζεται το username/ όνομα χρήστη) και θα το γράψει αυτόματα η πλατφόρμα.

Επίσης, σας δίνει την επιλογή να στείλετε ένα ομαδικό μήνυμα , βάζοντας κόμμα ανάμεσα στα επίθετα ή ονόματα όπως γράφει.

Αυτά τα πολλά σας έγραψα πάλι, αλλά είναι μόνο για την αρχή,

μετά θα τα μάθετε και θα πετάτε !!!

Η μίνι εργασία της ημέρας είναι να κάνετε όλα τα παιδιά της τάξης,

μέλη στις επαφές σας.

Διαδώστε το, γιατί ακολουθεί challenge…”Δώσε το μήνυμα”

Θα δώσω ένα γραπτό μήνυμα στον πρώτο μαθητή της αλφαβητικής λίστας της τάξης μας και θα πρέπει να επιστρέψει το ίδιο σε μένα, από την μαθήτρια που είναι τελευταία στην αλφαβητική λίστα της τάξης.

Φυσικά, συμμετέχουν και οι κυρίες της Παράλληλης στήριξης οι οποίες θα είναι δίπλα από μένα στο νοερό μας κύκλο.

Το μήνυμα θα σταλεί στον/ην επόμενο/η με βάση την αλφαβητική σειρά των επιθέτων.

Αν δεν ξέρετε ποιος είναι μετά από σας, ρωτήστε με, με μήνυμα..

Εννοείται πως είναι top secret !!!

Δεν πρέπει να μαρτυρήσετε το σήμα σε άλλον/η.

Είναι ένας αόρατος κύκλος, σαν αυτόν που κάνουμε τη Δευτέρα το πρωί στην τάξη

(δώσε το σήμα στο χέρι του διπλανού σου).

Θα περιμένω να γίνουν όλες οι συνδέσεις και μετά θα ορίσουμε την έναρξη.

Σημασία δεν έχει να γίνει γρήγορα, αλλά σωστά!!!!

Καλή συνέχεια και καλή δύναμη σε όλους!

Γιατί δε πρέπει να ξεχνιόμαστε…..

Η δύναμη ξεκινάει από μέσα μας και γιγαντώνεται με την ομάδα.

Γιατί….

Όλοι μαζί,

όλοι μαζί,

είμαστε πάντα,

πιο δυνατοί!

Έψιλον τάξη!!!!

Υγιαίνετε!!!

e-me Οδύσσεια

Σας καλωσορίζω στην Οδύσσεια της εγγραφής των μαθητών/τριών μας στην ηλεκτρονική εκπαιδευτική πλατφόρμα e-me για τις ανάγκες της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης.

Θα ήταν εκδρομή η λειτουργία μας τέτοιας ψηφιακής ” δομής”…

Αν όλα είχαν γίνει στην ώρα τους…

Χρόνια πριν!!!

Και σήμερα θα ανταποκρίνονταν όλοι με άνεση

σε αυτήν την εξαιρετικά δύσκολη συγκυρία..

e-me

Τα παιδιά θα ήταν εξοικειωμένα έχοντας μάθει τη λειτουργία της πλατφόρμας στο μάθημα της πληροφορικής.

Εμείς θα ήμασταν επιμορφωμένοι και εξοπλισμένοι με όλα αυτά τα ωραία εργαλεία της e-me που θα δούλευαν.

Οι γονείς θα είχαν ενημέρωση και χρόνο για να τα μάθουν μαζί με τα παιδιά τους.

Η πλατφόρμα θα ήταν αναβαθμισμένη και μαζί με το Π.Σ.Δ. θα ταξίδευαν την εκπαιδευτική πράξη σε ένα άλλο επίπεδο!

Εδώ, θα κάνω μια παρένθεση και βάλω το βίντεο του κυρίου Νικόλα Μακροδήμου που είναι ο γκουρού του e-me στο Youtube. Τα λέει αργά και χαλαρωτικά….

Είναι για όποιον/όποια δεν έχει κάνει ακόμη κυψέλη στην επίσημη e-me και χρειάζεται πληροφορίες από την αρχή.

Αν δεν αποθαρρύνθηκε από αυτά που γράφω…

Τώρα, όλα είναι πιο εύκολα, γιατί η πλατφόρμα διαρκώς αναβαθμίζεται.

Επιστροφή στην Οδύσσεια της δασκάλας…

Αυτά λοιπόν συμβαίνουν στην ελληνική πραγματικότητα σήμερα Τετάρτη (μιάμιση εβδομάδα και βάλε, ταλαιπωρία και ξενύχτι…)

Αλλά θα σωθώ!!!

Έχει σεμινάριο την Παρασκευή…

Εντάξει τώρα…

Καλές οι επιμορφώσεις , αλλά όταν προηγούνται.

Τίποτα δε με πείραξε τόσο, όσο εκείνες τις εργασίες που μου έφαγε…

Δύο υπέροχα δομημένα και αναλυτικά e-me assignments, που αγνοείται η τύχη τους από την προηγούμενη εβδομάδα.

Δε δοκιμάζω ξανά, χωρίς να σώσω το αρχείο σε word..

Αλλά επειδή είναι τόσο γαργαλιστικά ωραίες αυτές οι εφαρμογές, προχτές έφτιαξα και μία άσκηση στο e-me content …

Μαντέψτε….

Πάει και αυτή ! Πήγε να συναντήσει τις φιλενάδες από τα e-me assignments !

Παρόλα αυτά δεν τα παρατάω!

Σήμερα έψαχνα να βρω μαθητές… Δεν βρήκα αναρτήσεις στον τοίχο, ούτε στο padlet της τάξης.

Ανησύχησα…Λέω θα με αποφεύγουν για να μη τους βάλω καμία δουλειά…

Τους βρήκα!

Όσο αναρωτιόμουν, έβλεπα ένα πολύ ωραίο βίντεο με οδηγίες για τη χρήση του e-me σε σχέση με τα παιδιά.

Έκανα λοιπόν σε όλα τα παιδιά “αίτημα σύνδεσης “, γιατί κατάλαβα ότι δε θα μπορώ να επικοινωνώ προσωπικά μαζί τους πχ. για κάποια ανατροφοδότηση.

Το παραθέτω για όποιον/α θέλει ένα μικρό tutorial για την επικοινωνία με τους μαθητές. Υπάρχουν στο You Tube για όλες τις σελίδες και όλες τις εφαρμογές του e-me..

Μαντέψτε!

Βρήκα τα παιδιά!

Πού;

Στην “αυλή” της κυψέλης!!!!

Εκεί φαίνεται ποιος είναι ενεργός χρήστης της πλατφόρμας και μπορείς να συνομιλήσεις σχετικά γρήγορα για τα δεδομένα του e-me..

Πόσο τις χάρηκα αυτές τις συνομιλίες!

Θα πάρω ανατροφοδότηση από τα παιδιά. Θα τους βάλω να απαντήσουν σε μία δημοσκόπηση “Πόσο συχνά μιλάτε με συμμαθητές σας στο e-me;”

Αν χαίρονται όσο χάρηκα εγώ σήμερα, τότε ο λόγος που θεώρησα αυτή την εκπαιδευτική πλατφόρμα πιο διαδραστική και άμεση, έχει βάση.

Ταυτόχρονα, τα παιδιά βελτιώνουν την ταχύτητά τους στην πληκτρολόγηση κειμένου και την ορθογραφία τους. Τίποτα δε σε κάνει να γράφεις πιο γρήγορα, από την ανάγκη σου να μοιραστείς κάτι με ένα φίλο…

Και τα λάθη που βρήκα ήταν ελάχιστα…

Και ξέρετε πώς είμαστε οι δάσκαλοι/ες με τα λάθη,

μας κυνηγάνε!

Θα έχω νέα από τα παιδιά…

Σήμερα έχω σκοπό να κοιμηθώ νωρίς και να ξυπνήσω αξημέρωτα γιατί έμαθα πως τις πρώτες πρωινές ώρες τρέχει εντυπωσιακά πιο γρήγορα από χτες στις 12.30 που το έκλεισα …

Έφτιαχνα τo e-me Blog, το τελείωσα και σήμερα δεν ανοίγει γιατί το μαστορεύουν….

Λες;;;

Αν υποψιαστώ ότι χάθηκε….

Σας χαιρετώ με αγωνιστικούς χαιρετισμούς!!!

Υγιαίνετε!

e-class και e-me με πνεύμα ομαδικό

e-me Αγαπητοί γονείς

Γεια σας !

Με το άρθρο αυτό θα μιλήσω στους γονείς που ασχολούνται με την εξερεύνηση του e-me . Χρησιμοποιώ πρώτο πρόσωπο για αμεσότητα …

Αν το πετύχω, εσείς θα το κρίνετε.

Αγαπητοί γονείς ,γεια σας!

Εύχομαι να είστε όλοι/ες υγιείς!

Θέλω να σας πω ένα μεγάλο μπράβο για τη δουλειά που κάνατε και είμαστε σε τελικό στάδιο  στην ολοκλήρωση της ψηφιακής τάξης e-me.

Να σας ενημερώσω  ότι αυτό το εργαλείο το e-me δεν το γνωρίζαμε, ούτε οι εκπαιδευτικοί ούτε τα παιδιά .

Διαφορετικά, αν η εξ αποστάσεως εκπαίδευση ήταν μέρος της πραγματικότητας των ελληνικών σχολείων, τα παιδιά στην πληροφορική θα μάθαιναν   τις βασικές λειτουργίες του, εμείς οι εκπαιδευτικοί θα είχαμε  επιμορφωθεί και όλα θα ήταν πιο εύκολα…

Δεν σας κρύβω, πως χτες έκανα πρόσκληση στο όνομα της κόρης μου για να μπορώ να καταλάβω τι βλέπουν τα παιδιά σας (αποτυχία), για να μπορώ να απαντήσω σε κάποιες από τις ερωτήσεις σας.

Περίπου τα ίδια βλέπουμε με μικρές διαφορές.

Θα το εξερευνήσουμε σιγά σιγά…

Η άλλη εκδοχή του e-me που είναι ανοιχτή για όλους , τρέχει πιο γρήγορα, άλλα δεν είναι το ίδιο ασφαλής όπως αναφέρεται στην πλατφόρμα, γιατί μπορεί να μπει ο καθένας χωρίς να είναι εκπαιδευτικός .

Αποφάσισα να μην επενδύσω χρόνο και ενέργεια σε κάτι που θα ήταν προσωρινό.

Η αλλαγή ήταν πολύ δύσκολη για όλους μας και ελπίζω πως στο άμεσο μέλλον θα βελτιωθούν τα πράγματα, γιατί όπως έχω ξαναπεί, είναι μια πλατφόρμα με πάρα πολλές δυνατότητες. Μου άρεσε πάρα πολύ για την ασύγχρονη εξ αποστάσεως  και περιμένω με ανυπομονησία να τη δω να δουλεύει κανονικά.

Έτσι, θα προχωρήσουμε με τα παιδιά με αργά βήματα και θα προοδεύουμε μέρα με τη μέρα. Αρχικά με αυτά που μας επιτρέπει η πλατφόρμα.

Ενδεχομένως, να χρησιμοποιήσω και την ιστοσελίδα μου όπου αναρτώ άρθρα για τη σχολική ζωή, προσπαθώντας να βελτιωθώ στην κατασκευή ιστοσελίδας και να επικοινωνήσω θέματα και δυσκολίες, ώστε να βοηθηθούν άλλοι. http://www.anthomelid.sites.sch.gr

Ο ιστότοπος θα βοηθήσει για να υπάρχει γρηγορότερη πρόσβαση σε υλικό μέχρι να αποκατασταθεί η ομαλή λειτουργία της πλατφόρμας.

Σαν πρώτη δραστηριότητα(assignment):

Θα ζητήσετε από τα παιδιά να διαβάσουν τις οδηγίες χρήσης του περιβάλλοντος της κυψέλης  τάξης.

 Κάνοντας κλικ σε αυτό το εικονίδιο:

Ας πάρουν το χρόνο τους και ας το κάνουν με βάση τη διάθεσή  τους και το πόσο τους επιτρέπει το σύστημα που δοκιμάζεται τις ώρες αιχμής.

Παράλληλα, θα το μελετήσετε και εσείς ώστε να μπορείτε να τα βοηθήσετε.

Εάν δε σας το ανοίγει, υπάρχουν και στο διαδίκτυο οι  οδηγίες χρήσης .

https://e-me.edu.gr/s/eme/main/e-me_manual.pdf

Με εικονίδιο “assignments’ θα αναθέτω εργασίες και τα παιδιά θα πρέπει να τις ολοκληρώνουν  μέχρι την προθεσμία που θα δίνεται.

Νόμιζα ότι το σύστημα μου έφαγε και τα δύο φύλλα εργασίας  και έτσι έστειλα την εργασία με email.

Μαντέψτε όμως…

Είχα ξεχάσει να κατεβάσω την εφαρμογή….

Έπρεπε πρώτα να πατήσω το εικονίδιο “Κυψέλες

Και μετά στο εικονίδιο της κυψέλης μας

Έπειτα, αφού βρεθείτε σε αυτή τη σελίδα να κάνετε κλικ στο εικονίδιο “Store”

Έχετε πάει για ψώνια και μπορείτε να κατεβάσετε ωραία καλούδια!

Εγώ κατέβασα το “assignment“για τις εργασίες και το “poll” για μικρές δημοσκοπήσεις.

Έτσι, άλλαξε το χρώμα στο εικονίδιο και λέει “Απεγκατάσταση “. Αν δεν τις θέλετε μπορείτε να το πατήσετε και θα φύγουν από τον τοίχο σας.

Θέλει λίγα δευτερόλεπτα και μετά θα είστε έτοιμοι/ες να δώσετε την πρώτη σας ηλεκτρονική εργασία.

Χρειάζονται όμως και οι γονείς ενημέρωση και συνεργασία.

Θα κάνουμε όλοι ότι μπορούμε και θα τα καταφέρουμε !

Το μεγάλο πλεονέκτημα της πλατφόρμας είναι η σύνδεση των παιδιών και η άμεση επικοινωνία. Δημιουργεί  δεσμούς και προσομοιώνει αίσθημα της αληθινής τάξης όταν οι μαθητές/τριες  μπορούν να γράψουν μηνύματα  ο ένας/η μια  στον/στην  άλλο/η σε ένα ασφαλές περιβάλλον.

Επομένως , αρχικά θα ζητήσετε από τα παιδιά να κάνουν μία ανακοίνωση  στον ΤΟΙΧΟ και να γράψουν κάτι δημόσια πχ κάτι απλό,  μια καλημέρα,  ό,τι θέλουν να μοιραστούν με την τάξη τους .

Η ανακοίνωση του/της δασκάλου/ας παραμένει( πατώντας την κίτρινη πινέζα) πάντα πρώτη ψηλά στον τοίχο για να είμαστε σίγουροι, ότι θα δουν την οδηγία.

Στη συνέχεια , να κάνουν σχόλια στις ανακοινώσεις του καθενός  (αόρατα για τους άλλους).

Θα γίνει  η ηλεκτρονική  «αυλή του σχολείου» και τα παιδιά σας θα λάμψουν από χαρά!

Και αν τα παιδιά μας είναι χαρούμενα , θα είναι και υγιή και τότε εμείς οι γονείς δε θέλουμε τίποτε άλλο..

Κλείνοντας, θα μοιραστώ μαζί σας τους στόχους αυτής της προσπάθειας …

1.θα συνεχίσουμε να είμαστε τάξη και θα νιώθουμε ομάδα

2 .θα κάνουμε επαναλήψεις και θα καλύπτουμε κενά

3 .θα είμαστε χαλαροί ,γιατί το τσίτωμα βλάπτει το ανοσοποιητικό και δεν το θέλουμε αυτό…

4. θα έχουμε  αναβαθμιστεί 100%  στη χρήση της εκπαιδευτικής πλατφόρμας  e-me

5. θα εξασκηθούμε στους ηλεκτρονικούς υπολογιστές

6 .θα αξιοποιήσουμε το κινητό και το τάμπλετ για  εκπαιδευτικό σκοπό (kahoot, padlet)

7 .θα είμαστε δραστήριοι και χαρούμενοι ( πολύ σημαντικό, γι ΄αυτό δεν  κάνουμε παράδοση παρακάτω… Δε ν έχουμε άγχος να πετύχουμε γνωστικούς στόχους).

8. Για πρώτη φορά δε θα έχουμε την πίεση της καθημερινής ύλης…

9. Η ασύγχρονη εξ αποστάσεως μας επιτρέπει να μελετάμε στο χρόνο που ταιριάζει στην προσωπικότητά μας , τη στιγμή που είναι η σειρά μας για να χρησιμοποιήσουμε τον υπολογιστή της οικογένειας.

10. Θα έχουμε ζήσει αυτή την εμπειρία και θα την έχουμε ζήσει σαν ομάδα , σαν το τμήμα που είμαστε και μας αξίζει να συνεχίσουμε να είμαστε, γιατί  είναι η τελευταία μας χρονιά και θέλουμε να αξιοποιήσουμε τον χρόνο  του τριμήνου που μας αναλογεί.

Ούτε εγώ ήξερα ότι θα κερδίσουμε τόσα πολλά από αυτή την κατάσταση…

Όμως υπάρχει και η άλλη πλευρά ….

Για το τέλος άφησα το θέμα της ηλεκτρονικής κούρασης….

Η έκθεση  στην ακτινοβολία  και η καταπόνηση των ματιών μας, αλλά και του σώματός  μας είναι κάτι που πρέπει,  όσο περνάει ο καιρός, να το σκεφτούμε σοβαρά και να θέσουμε όρια στα παιδιά μας, και στον εαυτό μας, για το καλό μας  η κάθε  οικογένεια ξεχωριστά .

Θα επανέλθω στο θέμα αυτό και με την πρώτη ευκαιρία θα σας στείλω μια φόρμα για να τη συμπληρώσετε και να με βοηθήσετε, να  σχεδιάζω  τις δραστηριότητες της τάξης λαμβάνοντας όμως υπ όψιν τις ιδιαιτερότητες των οικογενειών σας.

Το πλάνο ήταν να σας στείλω ένα ομαδικό μέιλ  και βγήκε αυτό ….

Ήταν πολλά τα θέματα, αλλά είναι η αρχή και θα βρούμε τρόπο η αλληλεπίδραση αυτή  να  είναι αποτελεσματική χωρίς να χάσουμε το στόχο να είναι τα παιδιά μας απασχολημένα, χαρούμενα και να βρίσκουν τις κλήσεις τους.

Οι ερωτήσεις σε σχέση με το μάθημα θα γίνονται από τα παιδιά ( είναι στις οδηγίες  «αποστολή μηνύματος» ή σαν σχόλιο κάτω από τις ανακοινώσεις μου στον ΤΟΙΧΟ) τις πρωινές ώρες που το σύστημα τρέχει.

Όπως και τις ειδοποιήσεις τους θα τις ανοίγουν μόνοι/ες τους, γιατί είναι δική τους ευθύνη να παίρνουν οδηγίες , εργασία, ανατροφοδότηση κτλ.

Ήταν χαρά μου που μοιράστηκα μαζί σας τις σκέψεις μου, για τον τρόπο εργασίας στην εξ αποστάσεως ασύγχρονη εκπαίδευση με τα παιδιά μου.

Ο Χαλίλ  Γκιλμπράν θα με μάλωνε αν με άκουγε, αλλά για μένα, αυτά τα δύο χρόνια γίνονται παιδιά μου και είμαι πολύ  ευγνώμων γι’ αυτό!

Και όλα αυτά, όταν η προτεραιότητα είναι μία!

Η υγεία όλων των ανθρώπων!

Χρειαζόμαστε αγάπη,

  δύναμη

 και υπομονή !

Έτσι θα  είμαστε ενωμένοι με τις οικογένειές μας και θα βγούμε από αυτή την περιπέτεια !

Με εκτίμηση

Η δασκάλα των παιδιών σας

e-me και επικοινωνία με γονείς για πρόσκληση παιδιών

Γεια σας!

Εύχομαι να είστε όλοι καλά!

Πώς σας φαίνεται το e-me;

Εμένα μου άρεσε πολύ!

Όταν βέβαια το δίκτυο δεν έχει “κίνηση”, συνήθως τις πρώτες πρωινές ώρες,

γιατί αλλιώς είναι πολύ “αργόστροφο”.

Το ινστιτούτο ΔΙΟΦΑΝΤΟΣ έχει κάνει πολύ καλή δουλειά,μια εκπαιδευτική πλατφόρμα με πολλές δυνατότητες, που ακόμη δε τις έχω εξερευνήσει καθόλου…

Γιατί;

Γιατί και εγώ, όπως και εσείς είχα να διεκπεραιώσω το περίπλοκο θέμα της σωστής επικοινωνίας με τους γονείς, για να ανταλλάξουμε πληροφορίες γι΄αυτά που έπρεπε να γίνουν.

Σχεδόν έχω τελειώσει…

Σας έχω ξεχωριστά tips, για όποιον/α θέλει κάποια στιγμή να ασχοληθεί.

Αν τα μέιλ των γονιών είναι ήδη συγκεντρωμένα, τότε γλιτώνετε χρόνο.

Πρώτον:

Καλό θα ήταν να έχετε ένα δεύτερο email λογαριασμό για να το δίνετε στους γονείς των εκάστοτε παιδιών σας.

Δεύτερον:

Να ενημερώστε κάποιον γονιό που έχετε πιο πολύ θάρρος, να επικοινωνήσει το μέιλ σας στους άλλους γονείς ( ίσως με το viber) και να τους ζητήσει να σας στείλουν ένα άδειο πρώτο μέιλ.

Τρίτον:

Να κάνετε προσθήκη στις επαφές σας όλα τα email των γονιών.

Τέταρτον:

Να τους στείλετε ένα ενημερωτικό ηλεκτρονικό μήνυμα με οδηγίες για την εγγραφή των παιδιών τους στην κυψέλη που έχετε ήδη ετοιμάσει.

Είναι προαπαιτούμενη ενέργεια η δημιουργία κυψέλης γι΄αυτό το τμήμα, αλλιώς δε θα μπορείτε να προσκαλέσετε..

Εγώ δυσκολεύτηκα πολύ λόγω απειρίας στη χρήση του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου για μαζικούς λογαριασμούς ( έχασα και το αρχείο που είχα κρατήσει όταν ενημέρωσα το myscool) και λόγω απειρίας στο e-me.

Υπάρχει και η επιλογή του myscool, που εγώ δεν την επέλεξα, γιατί νόμιζα ότι θα μου φάει περισσότερο χρόνο…

Κρίνετε εσείς, τι σας εξυπηρετεί πιο πολύ.

Παράλληλα , έχω ετοιμάσει ένα ενδεικτικό ενημερωτικό μέιλ για τους γονείς.

Μπορείτε να το κατεβάσετε αν σας αρέσει ή να πάρετε ιδέες

https://drive.google.com/file/d/1CEmofi0Eay-3giOrmEk7FBgV645b3X7L/view?usp=sharing

Τέλος, θα μπορούσατε να δώσετε ένα”ραντεβού”με τους γονείς, πχ. μια μέρα που θα διαλέξετε από τις 8-10 το πρωί, γιατί το πρωί “τρέχει” το σύστημα και ότι κινήσεις κάνουν οι γονείς ή εσείς φαίνονται στην πλατφόρμα. Αλλιώς, δεν θα ξέρετε αν οφείλεται αυτό σε ανθρώπινο λάθος ή αν αργεί το σύστημα.

Να μη το ξεχάσω, καλό θα είναι να κάνετε και έναν πίνακα με τα ονόματα χρήστη των παιδιών της τάξης, γιατί συνήθως τα ζητούν και οι ειδικότητες. Τα στέλνεις με email και τελειώνεις.

Σας χαιρετώ προς το παρόν και σας στέλνω αγωνιστικούς χαιρετισμούς!

Και για να μη ξεχνιόμαστε …

Όλοι μαζί,

όλοι μαζί,

είμαστε πάντα,

πιο δυνατοί!!!

Υγιαίνετε !

Ηφαίστεια οι γίγαντες της φύσης

Γεια σας! Ελπίζουμε να είστε όλοι καλά!

Διαλέξαμε με τους συναδέλφους της Ε΄τάξης το θέμα:

Ηφαίστεια οι γίγαντες της φύσης

Υπάρχει ένα πλάνο με δραστηριότητες για να ασχοληθείτε δημιουργικά όλη την εβδομάδα.

Και για όσους/ες απόλαυσαν το Kahoot ( κουίζ) στην ιστορία την Παρασκευή, θα έχετε μια νέα “Kahoot challenge”, ένα νέο κουίζ για τα ηφαίστεια.

Ελπίζουμε να περάσετε δημιουργικά την ώρα σας και μην ξεχνάτε!

Όλοι μαζί, όλοι μαζί, είμαστε πάντα, πιο δυνατοί!!!


Για να δείτε τις δραστηριότητες, να κάνετε κλικ στον παρακάτω σύνδεσμο:

https://docs.google.com/document/d/1aMaaDd05RQamvrhROlLFM-OHhMnbn2M9/edit

Να έχετε μια δημιουργική εβδομάδα!

Υγιαίνετε!!!

Τι καιρό κάνει στην καρδιά σου;

Γεια σας !!!!

Σήμερα, όπως κάθε φορά που αρχίζει μια νέα εβδομάδα, θα πούμε τα νέα μας!

Θα γράψουμε για το πώς αισθανόμαστε…Όποιος/α θέλει!

Διάβασε πρώτα τις παρακάτω οδηγίες και μετά πάτα το μπλε κουμπί.

Πάτησε το στρόγγυλο κουμπί για να γράψεις.

Μετά κάνε κλικ στις 3 τελείες.

Μπορείς να βάλεις εικόνα από το αρχείο σου (1)

από το Google (2)

ή να ζωγραφίσεις (3) “Draw”

Αν για κάποιο λόγο θέλεις να γράψεις κάτι άλλο ή να διορθώσεις την ανάρτησή σου πάτησε το μολυβάκι ή τον κάδο ανακύκλωσης και ξεκίνα από την αρχή.

Με χαρά θα μοιραστούμε τις αναρτήσεις μας!!!

Με σεβασμό και υπευθυνότητα γράφουμε μια πρόταση για τη διάθεσή μας και βρίσκουμε ή ζωγραφίζουμε μια εικόνα.

Τώρα πάτησε το μπλε κουμπί!

Και για να μη ξεχνιόμαστε…

Όλοι μαζί,

όλοι μαζί,

είμαστε πάντα,

πιο δυνατοί!!!

3ο Πυλαίας !!!!

Μένουμε σπίτι!

Μένουμε σπίτι εγώ και η οικογένειά μου…

Είναι περίεργο.

Αλλά απαραίτητο !

Και ξαφνικά, ενώ πριν δεν προλαβαίναμε,

τώρα έχουμε αρκετό χρόνο για να κάνουμε όσα δε μπορούσαμε χτες…

Η πρόκληση είναι να τα κάνουμε!!!!

Ποιο είναι αυτό που θέλεις πολύ να κάνεις;

Ποιο είναι αυτό που πρέπει, αλλά δεν ήθελες …

και δεν είχες χρόνο να κάνεις;

Ας σκεφτούμε όλα αυτά και θα βρούμε τρόπο να μοιραστούμε τη νέα μας εμπειρία και να προτείνουμε ιδέες!!!

Και ας μη ξεχνιόμαστε…

Όλοι μαζί, όλοι μαζί, είμαστε πάντα πιο δυνατοί!!!

Σας χαιρετώ!!!

Άθληση vs διατροφή στον έλεγχο του σωματικού βάρους

Πρώτα κάνουμε δίαιτα ή πρώτα κάνουμε γυμναστική για να ενεργοποιηθούμε και να βοηθήσουμε το σώμα μας;

Ο συνδυασμός και των δύο φέρνει τα βέλτιστα αποτελέσματα!

Πάντα έλεγα ότι η γυμναστική με βοηθάει να νιώθω καλά, ώστε να μπορώ στη συνέχεια να φροντίζω και τη διατροφή μου!

Η επιστήμη έρχεται να υποστηρίξει την άποψή μου, λέγοντας πως με την άθληση εκλύονται οι ενδορφίνες, οι ορμόνες της χαράς , που ανεβάζουν τη διάθεσή μας και μας τροφοδοτούν θετική ενέργεια.

Όταν νιώθω καλά, θέλω να υποστηρίζω το σώμα μου με σωστή υγιεινή διατροφή!

Επομένως, αν βάλουμε λίγο περπάτημα στην εβδομάδα μας με παρέα ή και χωρίς, έχουμε πολλές πιθανότητες να θέλουμε να τρώμε πιο ισορροπημένα και υγιεινά!

Τι λέτε, το δοκιμάζουμε;

Το ένα πόδι μπροστά από το άλλο…

Αγαπημένα τραγούδια

Τι θα κάναμε χωρίς μουσική;

Όλα γύρω μας δονούνται, παράγουν ήχο…

Μου αρέσει το θρόισμα των φύλλων των δέντρων…

Αγαπώ τον ήχο της ήρεμης θάλασσας…

Έχω αδυναμία και στα δημιουργήματα του ανθρώπου…

Μουσικές όλων των ειδών…

Με ηρεμεί….

5,4,3,2,1… Φύγαμε!!!

Ο κανόνας των 5 δευτερολέπτων είναι μια νέα πρακτική, που στόχο έχει να με βοηθήσει να κάνω αυτά που με δυσκολεύουν…

Είναι από το βιβλίο της Mel Robbins “5 seconds rule”. Με ενέπνευσε αρχικά και θέλησα να τον δοκιμάσω!

Μαντέψτε… Δεν το έκανα ακόμα!!!

Θα έρθει η ώρα του ;;;

Προσεχώς….